2011年12月30日

瑞士旅行 2011 - 第8日 Zermatt, Klein Matterhorn, St. Moritz

今朝5點半起身,好眼瞓,6點出門去吊車站,車站仲未開工。之後愈黎愈多人,大部份拎住滑雪用品。15分鐘後,車站開始賣飛,畀左49瑞郎 per person for return trip,然後再等搭半嘅吊車開。

依個時候,成個車站已塞滿晒人,一有吊車黎,就迫晒上去,簡直好似番大陸過關咁。過左7、8架吊車,我地先迫到上去。

5分鐘到Furi,轉另一架吊車,18分鐘到Trockener Steg, 再轉另一架吊車。

我係其他 blog 度睇過,都有人搭頭班吊車上 Klein Matterhorn 睇日出時嘅馬特洪峰,會睇到紅色橙色,但我地上到去已天光晒,同琴日睇嘅一樣。

好開心見到雪,好凍,但好玩。
http://www.zermatt.ch/en/




我地沿住滑雪道邊,行左一陣,影下相就走lu。如果畀我再揀去邊個雪山玩,我會去少女峰,可以去玩嘅雪地大D,觀光地方多D。Matterhorn,遠望會靚好多 lor。

我地趕番酒店,快食個早餐,跟住快手執埋行李,就check-out,然後坐一早 call 定嘅酒店 shuttle bus 去火車站。



見仲有少少時間,我去左附近嘅麵包店買左幾個麵包,等陣搭火車食。

上到 Glacier Express,好多人已坐低左,我地放低行李,就搵番 book 左個位,點知已有人坐係度。咁我畀張飛佢地睇,話我地 book 左呢2個位,點知佢地又show 佢地張飛,又真係 book 左同一個位wo。

佢叫我地搵車長問,指畀我地睇,車長仲係月台。咁我就落車搵車長同佢講,佢睇完我張飛,叫我番上車到等佢。咁我去番 book 左個位,見老公坐低左後一排吉位,咁我都唔理,照坐低。原本坐左我地個位果家人,問我問成點,我講番畀佢地聽,同埋我話依家後排有位,都無問題 la,再講聲唔好意思tim。

火車開左,車長先過黎。原來唔止我地有撞位情況,係我地車卡,有另外2對夫婦都係咁。車長見我地坐低左,check 左我地張飛,mark 埋我地舊位同新位嘅資料,就 say ok。應該係琴日我地 re-book 出左問題,但係佢地個 system 真係唔掂,出現撞位情況,而家攪到我地本身由 window seat 變左 aisle seat。

我地坐4人位,所以隔離有對鬼佬夫婦,say morning 後,就硏究枱上面果本介紹 Glacier Express 嘅書仔。

我地由起點 Zermatt 坐到終點 St. Moritz,要大約7.5個鐘火車。因為中途唔駛轉車,老公又未坐過,所以再揀番 Glacier Express 黎搭,雖然上次黎已搭過一次。

長途火車,我已自備左本書黎睇,老公就影相。



過左一陣,職員會逐個問要唔要午餐,我地話唔要。上次搭嘅時候,order 左個 lunch,有一pat薯蓉、牛仔肉、雜菜、甜品,唔可以話難食,但要我再畀幾十蚊瑞郎食個咁嘅 lunch,我寧願食麵包。而且我見上次坐我隔離對鬼佬夫婦,係自備三文治同生果,所以今次我都自備麵包。又咁啱,而家坐我地隔離嘅鬼佬夫婦,又唔要 lunch,佢地自備左餅乾。

我坐坐下都無睇書,而係睇窗外風景,老公已瞓覺了。



我期待架火車去到最高點,會在雪地行過。點知,依個時候,已經溶晒雪,有D失望 lor。

中途同隔離對夫婦閒聊幾句,去到 Chur,佢地就落車 lu。



去到著名嘅高架橋(唔記得叫咩名),全世界人起身靠向右手邊影相,不過影出黎D相見到玻璃窗嘅反光。



下午5點幾,終於到 St. Moritz。一出車站,就見到我地酒店嘅 shuttle 。我地間酒店係 St. Moritz Dorf,去到酒店,check-in 完,上房休息下。

入到房,望住個湖,真係好恬靜、好舒服。



呢個都係我再黎 St . Moritz,再住番呢間酒店嘅原因。我地係度住3晩,酒店畀左個 summer disount 我地
。同埋 St. Moritz 所有酒店會畀住宿3晩嘅旅客,每人一張 Engardin Card,可以免費搭巿內巴士、火車、纜車、吊車。哈哈!!!



休息左一陣,就行落去近湖邊嘅 Coop 度買水,點知間野已閂左門,收6點。噢,有無攪錯,咁鬼早收。



原路行返上酒店,就去酒店其中一間餐廳食 dinner,因為酒店畀左張 cash coupon 我地,好彩早去,因為差唔多 full booking。本來想去酒店 grand hall 度 dinner,但畀旅行團霸左。點解會有團 ga?



食完就返房休息瞓覺 lu。

2011年12月22日

瑞士旅行 2011 - 第7日 Zermatt, Stellisee

琴晚係酒店玩 wifi,妟左瞓少少,所以今朝9點先起身。然後落酒店餐廳食早餐,幾闊落,坐得好舒服。





食完就出發去 Stellisee。我地一路行去吊車站,一路影相。





Zermatt 有2個吊車站,我地要去 Blauherd 果個。上雪山嘅纜車\吊車,就算有 Swiss Pass,都要畀$,不過會有 discount,總之最後要畀 23.5瑞郎 per person for return trip。



係車站買完飛,首先搭纜車,3分鐘車程就到 Sunnegga。



然後轉搭吊車,7分鐘到 Blauherd。一出車站,好凍 ar!!!



見到指示牌,就行去 Stellisee。



指示牌話15分鐘到,我地邊行邊影相,應該用左35-40 分鐘先到。



去到就搵靚位影相,玩左好耐,再坐低飲野,自備嘅。



跟住,聽到羊咩聲同噹噹聲愈黎愈近,行前D見到一群羊係山上行緊落黎,肥嘟嘟,面同腳係黑色嘅,仲有個噹噹,好鬼可愛ar~~~



我地行到好近影佢地,佢地知道有人係到,會望過黎。之後,佢地沿住條行人路行,我地跟住佢地後面,中途佢地停低食草,我地又停低。有一隻羊應該係大阿哥,見我地停低,就咩左幾聲,其他羊就讓開條路,咁我地就係佢地身邊行過去。玩完la,回程,byebye 黑面羊!



落番去巿內,已下午2時多,經過一間餐廳,外賣左2件 cake 番酒店慢慢歎。



食完又出發上雪山 Klein Matterhorn,今次去另一個吊車站。點知去到3點幾,車站職員話上到去都差唔多閂門收工,叫我地明天請早。唉,我又醒唔起有閂門時間,點算,我地聽日要走 la,book 左9點 Glacier Express 去 St. Moritz。我要上雪山 ar,唔開心!!!

跟住老公話,而家去火車站 re-book Glacier Express (re-book 唔駛$),搭最遲果班 10點離開,然後聽日搭最早班吊車 0630 去 Klein Matterhorn。

搞掂完之後,我地就係巿內行下,無乜 mood,然後 dinner,今晚食得簡單D,就早D返酒店執野瞓覺。





2011年12月17日

瑞士旅行 2011 - 第6日 Vevey, Lavaux, Zermatt

今日起身,心情超輕鬆超興奮,因為終於真正開始我地嘅瑞士 holidays la

係酒店食完早餐,就 check out, 搭火車去 Lavaux。http://www.montreux-riviera.com/en/page.cfm/Multimedia

Lavaux 係一個依山而建嘅超大葡萄園,面臨日內瓦湖,係世界文化遺產之一。呢個旅遊書無嘅,我係瑞士旅遊局網頁度睇到。我地 plan 由 Chexbres 慢慢行去 St. Saphorin,沿途就係葡萄園。

呢趟火車去 Lavaux 比較麻煩,一黎我地拎住行李,二黎要轉幾程火車。首先係 Interlaken 搭大約1個鐘火車去 Bern 度轉車,跟住再搭1個鐘去 Lausanne 度再轉車,然後搭10分鐘火車去 Vevey 再再轉車,最後搭8分鐘火車去 Chexbres-Village。因為回程會去返 Vevey,所以去到 Vevey 嘅時候,我地諗住用火車站嘅 locker 黎放低行李。

點知 locker 極度受歡迎,係數量不多情況下,無論大小 locker 都 full 晒。而我地無可能拎住行李去行葡萄園,所以就決定去火車站 Information counter 度問下點算。估唔度職員話可以存放係佢地 counter 後面嘅 office 位置,但要畀錢,價錢貴過用 locker 少少 (實際幾銀已忘記了)。

我地即刻畀錢,留低姓名同埋passport number,然後跑番上月台,因為我地要趕火車去 Chexbres-Village。但火車啱啱開走左,too bad。下班火車係50分鐘後先有,咁我地唯有離開火車站,係 Vevey 度行下。

好彩刨旅遊書時,都望過下 Vevey,知道湖邊有個差利卓別靈像,咁就去睇下。不過,好多遊客 ar。





終於等到火車去 Chexbres-Village,到達時是正午12時多,好鬼曬。



又係正午,瑞士人又休息,條街無乜人。係火車站攞左D小冊子,有成個葡萄園嘅地圖,但睇唔明。睇番路牌,見到有指示去 St. Saphorin,which is 我地嘅終點,就跟住行。





行下行下,穿過住宅\酒廠,向住湖邊同埋落山嘅方向,就好清楚見到一大片葡萄園。我地行緊嘅路係一條有車行嘅路 (但無乜車),沿路都有指示牌指去 St. Saphorin。



一路行一路望住好大嘅日內瓦湖,好舒服,同埋見到好多好多白葡萄,間唔時有D工人係度做緊野,見我地行過就 say hi。





行了大約1個鐘,就到 St. Saphorin, 又係無乜人。



咁我地又開始火車之旅去今晚瞓覺嘅地方 Zermatt。

係 St. Saphorin 搭 5分鐘火車去番 Vevey 攞行李,跟住搭1個半小時去 Visp。去到 Visp,要等半個鐘先有火車去 Zermatt,咁我就去左火車站嘅小型 Coop 度買朱古力牛角飽(好好味!)同朱古力飲(一樣咁好味!)。



呢度好多人喺度等火車去 Zermatt,我地搭左1個鐘,下午5點半就到 Zermatt。一出火車站,就知道呢度係著名旅遊景點,因為超多人,有遊客,同埋好多電動的士係度等,應該係兜客。



我地酒店好近火車站,所以無叫酒店派 shuttle 黎接我地,就咁推住行李,行去酒店。但呢度明顯凍D,可能又係喺山區,同埋近雪山。

去酒店 check-in 攞房,放低行李,加抓毛外套,就出去行。

第一站當然係 Coop,買水、橙、飲品、雪糕,hoho!!

買完就返酒店放低 D野,跟住又出去食晚飯。

間餐廳係一間屋仔,食傳統瑞士菜,我同老公都好鍾意呢間野,人唔多,老闆娘好 nice,D野好好食。我地嗌左 Raclette 烤芝士,老闆娘親手整,仲要 unlimited refill, 配埋熱la la 嘅薯仔,我地食左3碟,老闆娘仲問我地要唔要,我地話夠了 hohoho~~~





仲有 salad,好大碟。雜肉拼盤配蕎頭酸瓜,起初我唔仲意食蕎頭同酸瓜,但試下試下,配埋咸嘅雜肉,又 ok wo。加埋 white wine,perfect。

2011年12月16日

瑞士旅行 2011 - 第5日 Interlaken

今朝早D起身落酒店食早餐,ok 豐富。



食完又化妝,今日係 Interlaken 巿內影相。今日天氣幾凍,一路影相一路震。





影到12點幾,就返酒店換便服,再出去影相。

著住便服真係方便好多,又開始有太陽,無咁凍,影得舒服好多。



4點多就收工 lu, 跟住去食野,成日未食過野 la。

平時食野都有D烏蠅,今次食野特別多,佢地唔係'累'住D食物,而係我地面前飛黎飛去,阻住食野。

食完就返酒店,攝影師同化妝師要攞行李返香港 lu。我地同佢地一齊出去火車站,送佢地上火車。

就咁結束左呢次瑞士影婚紗相之行,真係多謝佢地去到咁遠幫我地影相,仲好認真咁影左咁多日。本身諗住中午收工,咁佢地可以自由活動,周圍行下。點知佢地認真到影到最後一分鐘。感激

如果唔係琴日落雨,呢個 Swiss pre-wedding photo trip 簡直係完美。其實有少少後悔無上少女峰影婚紗相,但以我咁怕凍,同上少女峰要搭3程火車咁煩,我諗我應該頂唔順。

送完佢地上火車,我同老公就去 Interlaken Ost 對面嘅 Coop 度買水。呢間 Coop 係我見過最大嘅一間,超大。



買完就返酒店休息 lu。

2011年12月14日

瑞士旅行 2011 - 第4日 Interlaken, Blausee

今朝要早D起身,因為要執拾細軟,check out,搭0855火車去 Interlaken。

大約0830出到火車站,趁未夠鐘,老公同攝影師去 Coop 到買早餐。(唔知點解大部份 Luzern 酒店唔包早餐,當然可加錢,但要畀40瑞郎一個早餐,好似貴左D lor)

呢程要搭2個鐘,我地揀左手邊坐,但係原來右手邊風景靚D。當一見到風景靚,就唯有企起身行去右手邊影相。



一落火車就行去酒店 check-in。行行下竟然落雨,仲要越落越大,即刻快步入酒店。

上到酒店房,有D呆左,咁鬼細,我記得book時寫明嘅floor area 無咁細 ga wo,但我手上只有confirm booking 嘅單,無寫到 floor area,又無wifi,上唔到網,打電話落去問reception,係佢講英文唔係好掂嘅情況下,佢話係得呢2間,谷鬼氣。一陣又要影相,但出面好似倒水咁,心情係忟 lor。

我諗 Interlaken 酒店係無裝冷氣,上次係 Lauterbrunnen 住果間都無,反而有暖爐,可能位處山區,鄰近雪山。係酒店房就咁開窗,都好似開左冷氣咁。

出發黎瑞士前係 Europcar website 度租左架車,用黎今日影相用。由於出面落緊大雨,老公話等雨細D先出去攞車,反正我都要化妝。

等到大約中午12點,雨細左,老公同攝影師出去攞車。過左1個鐘,老公返黎話攞唔到車,因為間野閂左門,放 lunch 時間,2點再辦公。天呀!我竟然忘記左,呢度D人興休午巿。

心情更忟,因為全日行程 delay 左,不過呢次係忟自己無記性。化完妝換埋衫,照下鏡,見有一個好靚嘅造型同件衫,心情好左D。哈!

就係咁,老公又去 Coop 度買麵包食當 lunch, 因出面仲落緊大雨,唔想化好妝周圍走。

到2點,佢地出去終於攞車成功,雨又停左,出發 lu。

我同老公都唔識揸車,唯有要攝影師做臨時司機,老公坐隔離睇住個 GPS。沿途風光好靚,望到 Thunersee,架車越行越入山區,攝影師同老公坐係前面嘩嘩聲,我諗呢D就係駕車樂趣。But sorry, 我唔明。

我地今次目的地係 Blausee http://www.blausee.ch/wb/pages/en/welcome.php?lang=EN

呢個地方旅遊書無講,我係其他 blog 度見到,覺得好靚。Blausee 係一個湖,湖水係綠色,圍住個湖行,我諗30分鐘行完。呢度要畀每人5瑞郎入場費。

本身心情係忟同不安,但入到去 Blausee,見到個湖,所有野已唔記得,心情即刻好晒。



我地係度逗留左1個多小時,就走la,因有關門時間。

本身下一個目的地係去 Grindelwald。但車程要1個鐘,回程又要1個鐘,而且天氣仲係灰灰沈沈,我又怕落大雨,就決定係回程路上,行到邊影到邊,就係咁,架車行下停下,見到靚景就落車影相,有車真方便。其實天氣幾凍,又有少少頭痛,影影下已有D唔想落車,因為係架車度好暖。





影到7點幾就收工 lu,又開始落雨,返酒店休息一陣,就出去食飯。連續幾餐都食包,而且攝影師同化妝師明天走 la,今晚就食好D,去食瑞士傳統餐。(其實係我想食,哈!)

有芝士火鍋、煎薯餅、雜肉拼盤、仲有個唔知乜鬼烤雞扒。



食飽、好攰、加飲左白酒,等攝影師冒住大雨攞車返黎,就返酒店 lu。

落妝、沖涼、瞓覺。





2011年12月13日

瑞士旅行 2011 - 第3日 Luzern

今朝9點開始化妝,11點到化完妝就開始影婚紗相 lu,有D興奮,又有D緊張。今日 Luzern 天氣非常好,好熱同埋好曬,仲要著住件婚紗,真係好鬼熱。擔住遮,出發 la。



外國人係比較直接同熱情,見到我著住婚紗係條街度遊盪,係咁講 congratulationsssssss,我同老公就不斷回應 thank you!!!!!!

影到大約下午3點,就坐低食D野,即刻嗌野飮,好頸渴。



係呢度發生左段小插曲,由於我唔識德、意文,對方又唔識英文,係唔知佢想點情況下,佢嘅舉動嚇到我想即走,即刻拉住老公同化妝師走。事後諗番,可能我反應過大。不過,果一刻真驚 ga。

繼續影相,已開始有D攰,到5點幾,就返酒店休息。晩上8點幾再出去影夜景,Luzern 係9點先至會全黑。



影到10點幾,就收工 lu,去火車站 Burger King 買包食。其實我唔係好肚餓,只覺得攰,想快D返酒店瞓覺。

見到攝影師同化妝師都好似有D攰,辛苦晒。真係蠢,應該係中場休息嘅時候食 dinner,但影相影到唔知自己做緊乜,咩都諗唔到。

老公更加唔駛講,快快返酒店,食包,落妝,沖涼,執行李,瞓覺。