2012年3月29日

結婚籌備四 - 婚紗、男禮、新娘化妝、婚禮攝影

幾日後,就上左去攝影師嘅 office,睇下佢D作品。
阿攝影師 Gary 同我地介紹個成長片段嘅特別地方,不過我地由頭到尾都無諗住整,因為我地唔覺得婚宴一定要播,況且睇完都唔會記得 ga la,同埋要我地摷番D陳年舊相出黎,之後又要揀一輪,真係唔好煩我地。

我地同攝影師話唔要,佢話 package 包埋,我地都係話唔需要,重反問可唔可以換其他野,咁當然無 la。

Gary 問我地要唔要即日 video,我地話唔駛 la,無諗住係果睌播任何 video。佢又問我地整唔整即日派相,一樣唔駛 la,唔好攪咁多野,費時煩。
之後,我地就落左訂。真係好,又搞掂左。

到左4月中試妝,因為果日係平日下午,所以我請左半日假去。試妝總共用左3個多小時,試左4個髮型、2個妝。

老公放工後黎,佢見到我個妝,無乜特別意見,我亦一樣。果時覺得個妝都ok,而我一黎唔想再坐3粒鐘去試第二個 mua,二黎其實果時我皮膚敏感岩岩好番無耐,唔想D皮膚受太多刺激,所以,即時落訂。落訂嘅時候,我有D感覺怪怪地,但唔知係乜。不過,又 ko 左一樣,真係好。

到4月尾,去試婚紗晚裝。果日去之前,我地先去左冠南華到睇裙褂。我地都唔係好知點揀,有個阿姐就畀本相簿我地睇,但依然唔識揀。阿姐就講解下D款式,咁我話想要件多D紅色嘅,佢就入倉攞。一入就入左去3、4分鐘,之後拎左件多紅色嘅褂,我著左上身,覺得好怪。

阿姐話試埋多金銀線嘅,我話好,佢又入倉入左幾分鐘,之後拎左另一件多金銀線ge,又著上身,yee,呢件望落順眼好多wo。阿姐話呢件係全新,頭先果件係已租過一次出去。其實,阿姐,你講左我都分唔出 wo。最後,我就揀左順眼果件 

搞掂完褂,再叫阿姐搵件紅色睡衣睇下。得2個款,就是但揀一套,畀埋$就走 lu。我諗前後只用左20分鐘,就出發去試婚紗。第一日試3間,第二日試4間。

試衫係唔畀人影相,係無相番睇嘅情況下,而中間又試左咁多唔同款式,最後只可以憑第一感覺去揀。呢樣對我黎講係 ok,因為重複畀我揀嘅話,反而仲難下決定。

對於婚紗,我無乜特別想要D乜款,因為我覺得每一件婚紗,無論長、短、lace、satin、低胸、露背,都有佢嘅靚,只係岩唔岩我著。不過,有一款我係唔會揀,就係蛋糕型。

最後,係 Blanc House 揀左一件 lace 長尾,加一個好長嘅頭紗。點解揀,感覺,亦可能因為係我第一件試 ge,先入為主gwa,哈

至於晚裝,我會揀2套,但比起婚紗,晚裝有更多更多嘅款式,仲難揀。最後,揀左間老闆娘好鬼好人咁畀我試左好多件、多過試衫費所規定嘅舖頭 Bridal World。佢D晚裝款有D好誇張,唔岩我。岩我嘅係簡單果D,都有細緻特別嘅地方。不過,主要都係我係果度試衫試得舒服。

試完,考慮左幾日,就落訂。又搞掂!

4月中去 Mode 試男禮,因老公要求唔高,好快咁揀左一黑一白,再造埋恤衫,就落訂。又又搞掂!

結婚籌備三 - 婚紗、男禮、新娘化妝、婚禮攝影、律師

跟住,就開始搵婚紗。我用左一整日,坐係電腦前,上網 search 資料、睇下婚紗舖頭嘅 website、同埋邊間無乜 bad comments,就咁揀左8間出黎。之後,再打電話去 book 試衫時間, book左4月尾果個星期六、日,2日試晒7間(其中一間 book 唔到時間)。

到搵新娘化妝,我實在唔想好似搵婚紗舖頭咁用咁多時間、睇咁多資料,而有個 friend 介紹左個 mua 畀我,話好細心,又上網睇下呢個 mua 嘅 website,都 ok,就打電話 book 左4月中試妝。

至於 wedding day 果日嘅攝影,係老公負責搵。佢用左約2個星期,就揀左一間出黎, send email 攞左個 package price。睇完覺得 ok,就打電話 book 左幾日後上去佢 office 到傾下。

另外,搵律師都係上網 search,用左15分鐘,就決定用壹誓嘅沈律師。老公揀嘅,睇落夠醒目穩陣。去壹誓個 website online book 左沈律師,就搞掂。

到老公嘅禮服,上網 search 唔係有好多間,咁就揀左 Mode,book 左4月中試衫。

係呢個時候,無乜特別野要搞,我就預備瑞士旅行嘅資料。(我對呢樣野嘅興趣多D lor)

2012年3月26日

結婚籌備二 - 婚紗相

攪掂完酒店,就去左情人節婚紗展,搵人影婚紗相。

地點,我好想去類似關島、沖繩果D chapel 度行禮(原本諗住旅行結婚 ga ma)。所以,我地係婚展 book 左沖繩 chapel,7月過去,個 package 包埋行禮、行禮後影相。跟住,再另外搵攝影師去沖繩影 pre-wedding。

由於事前,我地無做過功課,所以對點樣搵攝影師,係完全 no idea,唯有逐間睇。

我地未去過沖繩,所以要搵個去過沖繩影 pre-wedding 嘅攝影師,起碼佢知邊D景靚,但係婚展到,發覺唔係好多。

睇過N咁多間之後,我地唔揀果D超大型攝影公司,因為佢地嘅對答好 standard,個 package D野 fix 左,唔 flexible。

剩餘有幾間 ok,就留番畀老公揀,因為佢要揀個 style 岩佢 wo。乜 style,我真係唔識睇 lor,我覺得個個都差唔多 ja wo。

我地係婚展逗留左5、6個鐘,都決定唔到邊間。撇開 style 唔講,淨比較 package offer 嘅野,有D好貴,有D超平,平到我地有D懷疑係咪堅 ga。加上我地已經好攰,所以就番屋企休息下,等個腦清醒D先再講。

番到屋企上網 search 下D資料,老公終於揀左 Wedding Store。原因,好簡單,因為我有個 friend 之前影 pre-wedding 都係搵依個攝影師,不過,我係喺婚展果日先知。咁,我個 friend 都話 ok,佢最終又順利收到相 wo,阿攝影師又幾易話為,咁就揀左 lu。第二日,再去婚展,落訂,又搞掂 la。

但係,係3月中嘅時候,因為日本大地震嘅新聞令到我地卻步,果時情況又未明朗,最後決定取消去沖繩,改去瑞士。因為我之前去過,亦諗住會再去旅行,所以就不如去瑞士影 pre-wedding + 旅行。

跟住,即刻問攝影師 ok 唔 ok,ok 後,拿拿臨 plan 影相景點同旅行路線,有個大概行程後,就即刻 book 機票。呢個就無得再改 lu,因為去瑞士嘅機票好貴。

2012年3月23日

結婚籌備一 - 擇吉日、搵酒店

結婚已半年,但係我比較懶,而家先寫番關於結婚D野。

係決定結婚之前,我同老公已經有共識,就係"簡單"。即係唔擺酒,旅行結婚搞掂,因為我地好怕煩、好怕果D所謂禮節。

到左舊年1月決定結婚,同 dad & mum 講嘅時候,佢地話唔擺酒唔得。

其實我好唔明,直至而家都係,點解結婚一定要擺酒。佢地話結婚擺酒,等親朋戚友高興
下。

Well...當我同D friend 講話我結婚嘅時候,佢地已經笑晒口咁恭喜恭喜,再大家食餐飯傾下偈,果一刻我已經好開心。

我淨係知道擺酒果日,最開心嘅會係 dad & mum lor。亦因為咁,我地明白佢地開心都好重要。

經過我地堅持、竭盡我地所能,最後都應承左擺酒,不過只擺幾圍,浄請親戚,人少D,易 handle D,亦煩少D野。果時佢地話係咁意擺2、3圍就得ga la。

傾完之後,就搵我睇開紫微斗數嘅師父,幫我地擇吉日。幾日後收到 email,水蛇春咁長,有成三十幾個吉日。但唔係好知點開始,就扔底左成個月之後,先再的起心肝搵酒店。

係搵酒店嘅時候,諗住 comfirm 番 dad & mum 係咪2、3圍就搞掂,但佢地已經計好晒,話要5圍,浄係女家 ja wo。嘩,即刻反問邊有咁多親戚ar,平時過年最齊人嘅時候,都唔見有60人wo,係邊樹黎架?!

就係咁,最後決定擺10圍,男女家各5圍,無得再加 ar 

果個吉日 list,有舊年1月到今年1月嘅吉日,我地就由11月開始、之後10月、再之後9月,問酒店有無期。終於問到9月有期喇,係平日黎。其實,我地 prefer 平日多D,比較上無咁多人揀,唔駛同人爭。

酒店方面,我地只係搵左3間黎問,老公話最重要地點方便,最好係九龍區,方便親戚。所以 site visit 只去了其中2間酒店,2個禮拜之後,就 book 左半島,佢個廳啱啱好擺到10圍。真係好,咁快攪掂左。