2012年5月9日

結婚籌備十三 - 結婚戒指、Menu tasting

結婚戒指係7月嘅時候已經買左。

我對結婚戒指無乜特別喜好,上網 search 過,見D戒指多數都係簡約款式。

咁我亦無要求要有鑽石款,因為一黎好貴、二黎求婚時已經有一隻、三黎我本身唔係好仲意戴飾物,尤其係戒指同耳環。(我結婚後,都無乜點戴過!)

我地去左 Cartier 同 Tiffany 睇,基本上,款式真係無乜特別,咁就揀左 Cartier,因為 Tiffany
啱啱加左價。

本來,我眼望玫瑰金色好似幾靚,但試戴上手,我發覺我唔襯隻色。所以,我地揀左對銀色嘅,淨係刻左我地個名係內環。

8月尾,去左半島 menu tasting,試食果日婚宴嘅菜式。呢個係唔駛$嘅,包4位人用。

由於我地結婚唔請朋友,老公就叫我嗌D朋友去食,咁即係我要嗌3位朋友。呢個係一個幾難嘅任務,我諗左好耐,先諗到請邊3個 friend。

Menu tasting 係 Spring Moon 度食,果晚無乜人,我諗我地果枱係食得比較嘈,無辦法啦,4個女仔食野係嘈D ga la。

食完個chef會走出黎問番我地意見,佢就一路 mark 低我地意見、一路解釋碟菜用咩煮。

呢晚食得好開心,服務好就一定 ga la,最重要係結婚果晚,我地有畀意見嘅菜式,佢真係有改進,而且係好食好多 lor 

2012年5月8日

結婚籌備十二 - Van 仔、場地布置、修甲、婚紗相、安床

8月尾,結婚前2個禮拜,好多濕碎野要攪。除左去 final fit 之外,仲要搵 van 仔用黎接載親友。

上網 search 結婚用 van 仔,揀個較多人用過嘅,打電話去問價。因為果日係平日,用車時間係下午,佢話唔係繁忙時間,28座 van 仔,先去男家、然後去女家、再出去酒店,收$600,合理。

跟住,decoration 嘅 Joyce 問我整左 backdrop logo 未?哈,我完全唔記得呢樣野!不過正常
ar,咁多野要攪,實有野做漏!哈哈哈!

咁就叫埋 Joyce 幫我安排。Sorry,又係咁'文'要佢做野

係結婚前3個月,做 facial 做得密左,一個禮拜一次。

而結婚前3個禮拜,做埋修手腳甲,4、5日去一次。其實,試過係屋企自己同自己修甲同搽甲油,但手唔夠定,整得唔靚,都係幫襯人地專業ge。

我唔係好鐘意果D gel 甲、水晶甲,覺得唔方便,所以我揀淨搽甲油,已經好靚 ga la。

結婚前1個禮拜,有得攞 pre-wedding photo 相簿、油畫、簽名布。原來都幾重,等我仲浄係叫老公1個人去攞 

其實,結婚前5日,係紫微斗數師父幫我擇嘅安床吉日。不過,mum 都無再問,床又一早已經係度,咁就乜都唔做,就當做左安床儀式 

2012年5月4日

結婚籌備十一 - 結婚用品、Final fitting

由8月中開始,就開始買各樣ge結婚用品。因為我成日出尖咀,就順便去百利買,不過次次都買漏野,所以前後都去左三、四次。

係百利訂左對褂鞋,老細話間廠嘅訂單,要排到一個月先起到貨。我同佢講話3個禮拜後要用,可唔可以快D,咁老細話幫我插隊wo,唔駛加$。Good!

另外,入左間中式結婚用品嘅舖頭,買左3種囍字利是封,用黎入利是,果日畀兄弟姊妹、攝影化妝、酒店各工作人員......基本上見人就畀(我記得要畀 ga wa)。

再問老細有無對聯,佢畀左一張卡紙我揀,上面有幾對對聯,分男家同女家。咁我問男女家可唔可揀埋同一對對聯,佢話得,咁就買左2對一模一樣嘅。我怕唔同嘅話,買左番去之後,分唔番邊個係男家、邊個係女家,因為我完全唔明D對聯嘅意思。

又買左囍字貼,男女家各4個。仲有紅傘一把、囍字跪墊一 pair、男女雙方上頭用品各一 pack。

係果間鋪頭,有埋戒指枕,買左個款式最簡單ge。

另外,係文具舖買簽名筆、禮金袋。

8月尾,就去婚紗晚裝嘅舖頭做 final fitting。由於我懶得再搵鋪頭,姊妹裙都係喺我租晚裝果間度租,所以我就約埋一齊 final fit。原本諗住,佢地見過我揀嘅晚裝,果日佢地幫手換衫嘅時候,都識得幫我著。不過,我係多餘ge,我忘記左 Sylvia 係會幫埋手換衫。

其實,我 final fit 都幾求其,試左上身,由得果D阿姐話邊到邊到要改,咁就 ok,我都無乜特別意見。好快就搞掂。