2012年11月23日

瑞士旅行 2012 - Day9,10 Lausanne, Geneva

食完早餐,check out埋,就搭火車去Lausanne。

去Lausanne,係因為我地要去Geneva Airport,搭機番HK。但班機係下晏3點幾,所以中間有少少時間就去Lausanne行下。

到左Lausanne,就是但行,因為我無硏究過呢度有咩景點,志在周圍行下。

行左1粒鐘,就搭番火車去Geneva Airport。

但我就唔係咁仲意Lausanne,可能近法國,係火車站同附近街都聞到尿厄味。

呢樣野即刻令我諗番之前去法國旅行,聞名於世嘅Metro。聞名原因之一、佢係全世界最早嘅地下鐵路;原因之二、係每一個站都有臭尿厄味。

我仲好記得,係Lausanne火車站果D locker,一打開,都有陣味。

之後,係比較細D嘅日內瓦機場,順利搭飛機番到HK lu。

2012年11月10日

瑞士旅行 2012 - Day8 Zermatt, Gornergrat, Riffelsee, Stellisee

呢間B&B包自助早餐,食完就搭火車去Gornergrat。



雖然呢度都有D凍,但上到山嘅時候,個太陽晒到正,愈企愈熱。同埋,呢度都有好多旅行團黎。好彩可以行嘅地方夠大,不至於好似少女峰咁逼。







近住火車站,有個鬼佬係度賣佢自己畫嘅畫,大部份都係以Matterhorn做背景ge,其他嘅係瑞士主要名勝。佢問完知道我地係HK黎(佢開頭係用日文打招呼ge),就話開心可以用番英文同我地溝通(大家咁話)。佢叫咩名,已經唔記得左,佢話佢係英國黎瑞士住左十幾年la wo。

咁岩諗起老公一路都想買一幅畫掛起廳,所以就買左一幅Matterhorn做背景、夏天時綠草滿地、仲有個小教堂、半張A4度大嘅畫,講價後CHF40成交,當係畀老公嘅手信

係度見到有隻聖班納犬同遊人影相,背景梗係Matterhorn la,個負責人不斷叫人埋去影,佢話影唔駛收$,影完後去番山下睇相,岩就CHF10一張。

咁我就埋去影,隻狗坐係地下,阿攝影師叫我單膝跪係地下,再搭住佢;隻狗之後趴左係地,阿攝影師叫我趴埋地,再搭住佢,咁就影完la。隻狗由頭到尾都非常乖,不過,無乜表情。好明顯佢對同遊客影相已經麻木左lu。

係Gornergrat行完,就搭火車落山,然後係Rotenboden中途站落車,行去Riffelsee,再健行到Riffelberg,ok好行,之後就搭番火車落巿中心。









番酒店放低D衫,因為都幾熱,食左件cake,就搭吊車上Blauherd。



呢日係吊車關閉前一日,之後做定期維修,到冬天再開番。行去Stellisee途中,離遠見到黑白羊,即係前半身係黑身毛、後半身係白色毛,可惜距離太遠la。

去到Stellisee,可能下晏太曬,熱氣上升攪到有風,湖面已經有些少波紋,睇唔到Matterhorn倒影。但好多人依然係湖邊野餐、瞓覺,好寫意lei。







之後行番去Blauherd,搭番吊車去Zermatt。





係大街周圍行買手信,同埋買左一張同聖班納犬嘅合照,然後dinner。