2013年7月27日

京都大阪旅行 2013 - Day 2 (Part 2) 金閣寺、祗園、河原町

我地搭嵐電去金閣寺,中途係帷子過對面缐轉車。不過要行快幾步,原來好多人都係呢個站轉車,我地唔知頭唔知路,諗住慢慢行,點知一上車,架車即刻閂門開車。

坐到去總站北野白梅町,出車站轉左,過條馬路就係巴士站。其實可以行大約25分鐘,就到金閣寺。但太陽仲係好曬,都係搭巴士好d。

巴士站會有顯示器,話畀你知架巴士去到邊。去金閣寺嘅巴士係好多人,要企,好彩2個站就落車。

落車跟住人群行,上條斜路,已到左金閣寺。



買飛入場後,係超多人ar,個正面影相靚位,就好似之前我地企係尖咀海旁影黃色巨鴨一樣,大家一見有吉位即攝入去影。







咁當然我地亦一樣,如果唔係企係度乾蒸。不過,影完2張就繼續向前行,因為好多人同好鬼熱。

我地逗留左20分鐘度,就已經行完,因為地方唔係好大。

見仲有3個鐘先食dinner,咁就去番袛園辻利,食琴日食唔到嘅綠茶雪糕。

老公話搭的士去,因為真係好熱。但我地之前買左巴士一日乘車券,所以梗係搭巴士la。

但架巴士又係好多人,岩岩剩番一個位,我就坐,老公企。

之後每個站都有人上車,逼到已經無位企,但d人仲keep住逼上黎。成架車d冷氣唔係好夠,坐得逼仲要背脊流緊汗,攪乜ar......

熱左成個半鐘,先到祗園,感覺係好攰好頸渴。

一落車就行去辻利,點知......又攪乜ar,點解有成二十幾人排隊等緊位ga!!!

如果係呢個時候,我仲堅持食辻利,我應該係儍ga。即刻求其搵第二間,2分鐘就有位。

一打開menu,就明白點解辻利咁多人等,因為款式係多d。但味道,我覺得都好好食,簡直透心涼,正!





食完,係袛園買下手信,就慢慢行去河原町,其實過條橋已經係。

過條橋嘅時候,見到對面一排對住河景嘅餐廳,有人坐係露天嘅地方嘆緊下午茶;而前面就見到一少堆一少堆日本人就咁係條河堤上蓆地而坐,傾下偈,有d係度野餐,享受黃昏靚景,感覺好寫意。



但一過完橋,就好似去左銅鑼灣咁,條街周圍都係人,因為呢度有好多百貨公司同大型品牌連鎖店。

我地轉入去橫巷,去左錦巿場,類似街市嘅地方。但已經係下午6點,d舖頭開始收檔。



行左一陣,就搵番係google map search 嘅路口,轉入去我地今晚dinner嘅地方。

係飛黎日本前一個禮拜,睇旅遊書介紹,去呢間食懷石料理嘅website book位。本來book琴晚,但佢email覆我話full 左,今晚就ok。

開門入去,無reception,但就有人唔知係邊度行出黎,咁就話畀佢聽book左枱,再show張email booking confirmation畀佢,佢睇完用英文叫我地等一陣。

幾秒後,頭先個staff出番黎,叫我地除鞋換拖鞋,再帶我地上樓。佢同另一個staff負責serve我地,全程係用流利英文同我地講野。呢樣野令我地呢餐食得好自在,終於溝通到。

佢畀左間獨立個室我地,其實我唔慣屈住隻腳坐住黎食野,老公就覺得ok,咁我就唯有伸直隻腳。好彩我腳短,對腳伸直左都無係枱底突出黎...hahaha








呢度無fixed menu,只係喺book嘅時候,揀個budget,之後佢再按budget整menu。

呢餐食左3粒鐘,因為佢地係逐碟上菜,每次送野食黎,都會好小心咁收左之前嘅餐具,再好有禮貌咁問我地之前道菜好唔好食,然後又好細緻同有次序咁將下一道菜擺係我地面前,又再介紹呢一道菜係咩黎,講完就閂門走。但佢地好似知道我地幾時食完,到咁上下時間,又再送野食黎,有d懷疑間房有CCTV,雖然唔見有。



















每道菜份量雖然好少,但我地走嘅時候係好飽,而且佢地實在好親切,真係very good


食完就搭巴士番酒店lu。

2013年7月26日

京都大阪旅行 2013 - Day 2 (Part 1) 嵯峨野觀光小火車、天龍寺、嵐山

8點令去到酒店餐廳食早餐,有個小型buffet,款式不多,主打日式食物,有好多好多漬物、粥冷麵飯、麵豉湯、煎三文魚、厚蛋、麵包、茶咖啡鮮奶。

我揀左白粥、三文魚、蛋。食完之後,我決定黎緊2日早餐淨食一大碗白粥+麵包,因為三文魚同蛋都係凍嘅,而且我對其他野食完全無興趣。

我見其他日本住客係食一大碗白飯同麵豉湯、加好多漬物,但我同老公都覺得日式早餐唔係好岩我地口味。

食完出發去嵐山。首先去巴士站嘅自動販賣機,預先買張"巿巴士專用一日乘車卡",晏d係嵐山番黎用。

之後,搭JR去馬堀駅,架車竟然逼滿人,但大部份人又係1、2個站後落車。

出左馬堀駅,轉左行已見到有指示牌寫住嵯峨野觀光小火車。
今日非常好天,太陽好猛又熱。行左幾分鐘,過左隧道,已見一大片綠油油草地。






一路行一路影相,幾步路已經到龜崗駅。呢個
嵯峨野觀光小火車可以係呢度上車去嵯峨野駅或由嵯峨野駅上車去龜崗駅。(http://www.sagano-kanko.co.jp/)



上去龜崗駅買車飛,佢只浄番第5卡無窗車箱,其他已畀旅行團book左。

架小火車未到,就係度周圍影相,同埋行下鋪頭仔,買左d手信。



之後有鐘聲響左2下,表示小火車就到,全世界人就湧到月台(包括我地)去影小火車黎果刻。有個車長伯伯會係月台叫人係自己坐果個車箱前排隊。



埋站後,落左車嘅人企係個唔係好闊落嘅月台同小火車影相,等上車嘅人又唔知點解急住上車(但所有座位係指定席黎ga bo) ,搞到有d......

總之我同老公就有咁遠企咁遠,等到月台無乜人,係無人催嘅情況下,先慢慢同小火車影左2張相就上車。

旅遊書話單、雙數座位2邊都有機會向河或向山,只係多少問題。而雙數座位係向河多過向山,景觀係靚d。

而好好彩我地嘅座位係雙數位(無特別要求,係賣飛個阿姐畀),一開始已經有河景睇,即刻影相。連坐隔離位嘅乘客都企起身,走出黎影相。






大家只顧住影相,完全無理個車長伯伯係度介紹沿途風景,不過佢係講日文ga。

影下相好快就到尾二個站-嵐山駅,落車上樓梯後,有個伯伯係度收車飛。一出車站,就見到有幾個人力車伕係度兜生意。

沿住指示牌,幾步路就到竹林之道。我記得上次係5月中嘅時候黎,覺得呢度好宏偉,一排排好高好高嘅竹林種係路嘅2邊,而且無乜人,個畫面係好靚。

但今次係有一團一團嘅旅客,再加上有好多好多日本學生黎課外學習,係無論企邊影相,都影到一棚人。諗住等d人走咁d先影,係無可能ge,因為係不斷有人黎ga。





影左3、4張,就繼續行。無耐就到天龍寺北門,就買飛入場。入左場就少人d,可以係個將園藝打理得好靚嘅花園度周圍影相。











一路向前行就到曹源池,就不停影相,因為個庭園真係幾靚。









影完就由正門走,沿路有其他細嘅寺廟,係門口影下相就走。









之後就係條大街度周圍行,買下手信街邊小食,再搵間野食晏。









食完就行去渡月橋影下相。本來諗住過埋橋去中之島睇下,但實在太熱太囇la,我地都係決定搭嵐電走la。