2013年8月11日

京都大阪旅行 2013 - Day 4 清水寺、京都駅

今朝起身有d肚痛,之後肚痾左3次先好d,但個胃有少少頂住。我同老公都覺得,應該係琴晚係道頓堀食燒餅果餐有d唔乾淨,因為果度太多食肆,其實係有d污漕。但係老公又無事wo,因為佢腸胃不嬲都好過我

執拾好行李,去check-out 左先,再寄存行李係酒店到,就出發去清水寺。搭巴士約20分鐘到,沿住指示牌行上清水坂,約15分鐘就到。


清水坂兩旁有好多手信店,但可能仲早(果時約10點),大部份仲係度開緊舖,所以諗住行完清水寺,番落黎先睇過。但遊客就已經好多la,同係金閣寺時差唔多,好彩呢度地方大d、
闊落d,先無咁擠逼。




















我地沿住既定路線行、影下相,約30分鐘度,好快就行完清水寺。

之後落番去清水坂買手信,就搭番巴士去京都駅。有d肚餓,就直接上去京都拉麵小路,係京都駅上面。呢度有幾間拉麵店,求其搵一間就開餐。其實,我又唔覺特別好食,一樣係好味精,試一次就ok。









食完去地下The Cube,轉賣京名菓,又買左d手信。

時間仲早,就番酒店攞行李,順便係lobby攤抖下,去下洗手間、同上wifi(曾經係住客先上到),係無人理我地ga...hahaha



到左咁上下時間,就去京都駅,搭Haruka 去關西機場,番HK lu。

去到機場 CX counter check-in,個staff 話今日班機好full,問我地會唔會揀搭聽日早機先番HK。我地呆左2秒之後,我話唔可以,聽日要番工,同埋叫佢出張broading pass 時,畀番e-ticket 上面已reserve 左個位我地。

CX 就係咁煩,你班機咁full 係你攪成咁,真係唔明點解佢地可以問得出口!bear〜〜〜

呢個機場係無野行ga,我地去starbucks 用埋d coins,就上住wifi,等上機。

夜晚9點到HK,但我地10點令先離開機場,因為等行李等左大半個鐘。好攰!

後話:

今次再到京都大阪,畀我知道,以後無乜野應該唔會再黎。至於日本其他地方,一樣咁諗。因為無乜野特別吸引我,對日本文化嘅喜好只係普通。而且今次有太多旅行團、遊客,感覺擠逼。

2013年8月1日

京都大阪旅行 2013 - Day 3 大阪梅田、心齋橋、道頓堀

食完早餐,就搭JR去大阪,心情係好興奮,因為終於等到聽concert。

半粒鐘去到梅田就落車,首先係連接JR梅田站嘅伊勢丹同大丸行下,同埋買手信。

行左個令鐘就走la,之後係梅田地下街度,對住地圖硏究左幾分鐘,老公先決定到邊個方向係去魚心壽司。

呢條地下街四通八達,間唔時就有張牆上地圖畀人參考。雖然呢張地圖show到我地應該係exit
M11出,但望勻成條地下街,係無指示exit M11應該行邊個方向。只有當你去到個出口,就先會見到"M11"呢個字。

所以,老公就硏究方位,加上d商場名做參考,就搵到M11 la...ai...

一出行幾步就見到魚心壽司,入去d staff見我地唔識講日文,就畀張英文menu我地睇。





片魚生真係超大塊,最好食係帶子(開頭無影相,只掛住食),同埋拖羅,正!















呢餐好快食完,見仲有時間,就係附近行下。但行行下先發覺條街嘅大部份舖頭,係只適合18歲或以上人仕入內。咁我地就走la,行去梅田芸術劇場,約10分鐘路程je。

仲有成大半粒鐘先有得入場聽concert,就去對面間Lawson行下,買下野飲。

終於開始入場,見有場刊買,就去排隊用2千円買左一本。坐低左先攞本場刊出黎睇,OMG,除左個song list 係英文之外,其他內容嘅全部係日文!唉!




等左約20分鐘,正式開場la,yeah!

個 concert 約2粒鐘就完左,係超唔夠喉。同埋,為左迎合日本人,有幾首歌係英文版嘅,佢地將某d部份用日文黎唱,好無奈!總之,有d失望。如果畀我再揀,我係唔會特登黎日本聽呢個concert。

有d失落咁行去中津地鉄站,本身諗住搭去日本橋,行下黑門市場,但係又熱又攰又無乜心機,就決定直接去心齋橋。是但係心齋橋其中一個地鉄出口上左去地面,嘩,人海ar!

就好似去左一個超大型嘅特賣場咁,到到都寫住SALE,兼且門口個staff仲攞住個紙製嘅喇叭,大嗌一輪咀嘅日文,估計係特價呀埋黎睇喇。而且,我隔離左右多數係講廣東話或普通話,同係HK無分別。

係呢個人海嘅情況下,見到想入嘅舖頭,只係門口望左兩野就走。我地就齋行去固力菓地標,影左2張相,就轉去道頓堀搵野食






一路行,行到好遠,開始無咁多人,就揾左間食燒餅嘅。求其點左d野食,好快食完就行返去心齋橋。






人少左d,就好快速咁買左2件衫。無錯,我返到黎HK先諗,點解淨係買得2件衫咁少!但果刻真係無乜mood,只係想快d離開呢個咁多人嘅地方。

臨走去大丸地庫,又買左d手信,同埋雞蛋pudding,留黎今晚係酒店食。

之後,就搭番地鉄御堂筋線去梅田,再轉JR番京都。